Nog een paar dagen en dan……..

17 april 2024 - Venlo, Nederland

Nog een paar dagen en dan trekken we weer de wijde wereld🌎 in.

Dit keer gaan we (weer) cruisen over de Highways en Byways van Canada🇨🇦 en Amerika🇺🇸 in een C-Medium Motorhome van Fraserway. Zal wel even wennen zijn want de afmetingen zijn van een andere categorie als die van onze Suzuki-Splash.🫣

C-Medium Motorhome
Dit keer hebben we, in tegenstelling tot eerder gemaakte rondreizen, geen van tevoren vastgestelde routeplanning. Het enige dat vaststaat is dat we vliegen✈️ vanaf Schiphol naar Toronto, Canada🇨🇦 waar we de camper ophalen.
We zullen zeer waarschijnlijk meteen richting de Niagara Falls rijden en van daaruit de grens oversteken naar de USA🇺🇸. En dan zien we wel hoe e.e.a. zich ontwikkelt.
Op het verlanglijstje staat in ieder geval weer een bezoek aan Graceland. We hebben zes weken de tijd dus wellicht is dat haalbaar. Duimen maar. Verlanglijstje-item
Aan het einde van onze roadtrip moeten we de camper dan weer inleveren in Toronto en vliegen✈️ we vervolgens terug naar Schiphol. Maar dat duurt gelukkig nog een hele tijd.
Voor nu staan de koffers🧳🧳 klaar, zitten de benodigde reispapieren in de map📂, zijn de ETA en ESTA formaliteiten (nog) in orde, staan de kaarten van Canada🇨🇦 en de USA🇺🇸 in de TomTom, is de eSim geplaatst in de mobiele telefoon📱 zodat we kunnen bellen☎️ en internetten🛜 mochten we niet beschikken over WiFi en kan het aftellen beginnen.

Zoals altijd zullen we regelmatig verslag doen van onze “avonturen”.

1. Monic Koetsenruijter:
    Sonja en Leo,
    een hele fijne reis gewenst!✈️🚐
    Geniet ervan en kom gezond weer terug.🍀
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.😊
    Groetjes, Monic😘
  2. Wim en Marij:
    18 april 2024
    Vuul reisplezeer, weej volge óg.
    Beniejd wao ge euveral kómp. Gooje reis
  3. Jeanne:
    Hoi Sonja en Lei,
    6 weken wat lang maar heel fijn voor jullie.
    Ik wens jullie een fijne vakantie en ik kan de mooie verhalen weer lezen😀😀
    Groetjes
  4. Marian mooijman:
    Hele fijne vakantie Sonja en Lei vanuit Mallorca
  5. Maria:
    18 april 2024
    Alvast fijne vakantie met weer mooie reisverhalen .
  6. Peter en Nelly Lamers:
    18 april 2024
    Hele fijne vakantie wensen wij jullie toe.
    En kijken weer uit naar jullie verhalen.
    Gr.Peter en Nelly vanuit Roda de Bara Spanje.
  7. Elly en Jan:
    18 april 2024
    Heel fijne vakantie gewenst en vooral
    : Gezond Terug :
    Verheug me al op de altijd mooie verhalen.
  8. Miep Haanen - Gordebeke:
    18 april 2024
    Fijne reis en ik verheug me op jullie verhalen.
  9. May & Henk:
    18 april 2024
    Toppie,Sonja &Lei..det wuurd un hiel avontuur 😎‼️maar det dot ge good 👌🏼 lekker geneete 🌞
  10. Tom Posno:
    Hey Sonja en Lei,
    Ja, het werd hoog tijd voor jullie om weer eens met vakantie te gaan. Leuk, hoor!
    Super, ik zal met plezier weer jullie avonturen volgen!
    Succes en plezier met voorbereidingen en voorpret. 🤣💐🤗
    Ik word volgende week geopereerd en krijg een nieuwe linkerheup, dus ik doe het jullie even niet na…………
    Veel groetjes uit Velp, Tom.
  11. Ellen:
    18 april 2024
    Wauw wat staat jullie weer een mooie reis te wachten. Heel veel reisplezier!
  12. Nel en Jan smolenaars:
    Veel reisplezier
  13. Anneke:
    Nou alvast een hele fijne reis gewenst. En stay safe liefs Herm en Anneke
  14. Frans en Marian:
    18 april 2024
    Weej winse óg ein fijne vekansie!

Jouw reactie