‘t duurt nog wel even, maar toch.....

30 mei 2018 - Venlo, Nederland

Omdat deze zomerse dagen het ultieme vakantiegevoel oproepen, is de tijd aangebroken om het reisblog uit de kast te halen en de allereerste voorbereidingen te treffen voor het vastleggen en delen van onze avonturen die we (hopen) mee te gaan maken gedurende onze droomreis. En daarom vandaag maar gestart met de opzet voor een nieuw reisverhaal dat hopelijk uiteindelijk zal resulteren in een mooi verslag van onze cruise via de Inside Passage naar Alaska. De administratieve voorbereidingen zijn voor zover mogelijk afgerond. Het hotel bij Schiphol is geboekt zodat we niet midden in de nacht met de auto naar de luchthaven hoeven maar uitgerust op maandagochtend kunnen inchecken voor de directe vlucht met KLM/Delta Airlines naar Seattle (Washington) om vervolgens na aankomst (en transfer) aan boord te gaan van de MS Zaandam van de Holland America Line. De incheckprocedure voor de boot (of is het het schip?) is vanavond afgerond, alle relevante informatie is doorgegeven en de boardingpasses alsook de bagagelabels zijn uitgeprint. Het begin is gemaakt. Wordt vervolgd (over een dikke zes weken).

1. Annette:
    30 mei 2018
    Verheug mij erop,vind jullie reisverslagen altijd leuk en tja iemand moet toch op het huis blijven passen. Liefs Annette
  2. Corne van Rhee:
    30 mei 2018
    Ik kijk nu al weer uit naar jullie leuke verhalen. Kan me daar elke keer weer op verheugen.
  3. Wim Spaubek:
    30 mei 2018
    Wij wensen jullie heel veel reisplezier.
    Tilly en Wim
  4. Tom Posno:
    30 mei 2018
    De voorpret is alvast begonnen, merk ik!
    Succes met de voorbereidingen en ik ben natuurlijk weer zeer benieuwd naar jullie belevenissen en leuke verhalen!
    Sonja, succes met de laatste schoolwrken van dit jaar en ik hoop dat we nog eens iets kunnen afspreken!
    Groetjes uit Velp voor jou en Lei, Tom.
  5. Jos Janssen:
    30 mei 2018
    Zo, de kop is er vanaf, de voorbereidingen getroffen, nu nog even doorbijten die laatste weken en dan kan de reis weer beginnen.
  6. Huub:
    30 mei 2018
    De helft van het plezier zit hem al in de voorpret, dus dit is alvast een zeer goede start. Dat er nog veel reisplezier moge volgen!
    Huub en Corrie
  7. Sia:
    30 mei 2018
    Waat leuk waer Negje en Lei , verheug mich der waer op .
    leeve gr ikke x
  8. Andrea van Dijk:
    30 mei 2018
    Geneet van de veurpret, ich gaon uch belaevenisse weer volge!
  9. Wimvdcoelen:
    1 juni 2018
    Wat leuk. Ik zal met enige regelmaat even kijken op je "logger". Veel plezier!
  10. ANNEKE Gerrits:
    Top ben benieuwd😘😘
  11. ANNEKE Gerrits:
    Toppie😘😘😘
  12. Marian en Herm:
    13 juni 2018
    Sonja en Lei, ik kiék net nao det programma op tv, "de wereld rond met 80 jarigen", maar dao ziét geej nog lannnnngggg neet aan toe,
    geej got as 60 jeurige al de wereld rond en op verkinning oet, in ein woord, geweldig!!!!! Supergaaf en we winse og weer hiéle fijne nieje ervaringe toe!!