Cruise to come.........

13 april 2016 - Venlo, Nederland

Woensdag 12 April 2016.
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een update heb geplaatst op ons reisblog. Niet dat we na onze laatste Roadtrip thuis hebben gezeten en geen nieuwe "ontdekkingsreizen" hebben gemaakt. Allesbehalve dat! Maar er is gewoon een soort van radiostilte geweest wat betreft het bloggen.
Na uitstapjes naar Toronto, Fuengirola en Makkum staat nu ons volgende toeristische project op stapel: een 14-daagse cruise met de MS Rotterdam van de Holland America Line van Rotterdam zuidwaarts via België, Frankrijk, Spanje, Portugal, Spanje en vervolgens weer terug noordwaarts naar Rotterdam.
Na eerdere positieve ervaringen met deze manier van reizen zien we er enorm naar uit. Twee weken van het totale genieten! Twee weken van culinaire verwennerij! Twee weken van 's morgens tot 's avonds het gevoel hebben dat men blij is met je aanwezigheid. Gedurende twee weken een aantal mooie, interessante plaatsen bezoeken. Gedurende twee weken deel uitmaken van de HAL-familie. Twee weken lang elke avond genieten van artistiek hoogstaand entertainment in the Showroom at Sea. Wat wil een mens nog meer....
Zaterdag 23 april begint ons avontuur dat we samen aangaan met onze vrienden Kitty en Jos. Leuk dat we dit met ons vieren gaan beleven!
Er zullen -in tegenstelling tot eerdere blogs- wellicht geen dagelijkse verslagen komen maar als het even kan worden jullie in woord en beeld op de hoogte gehouden.
Maar eerst, wat mij betreft tenminste, nog een kleine anderhalve week werken.

1. Corne van Rhee:
    13 april 2016
    Ga me nu al verheugen op jullie reisverslag.
  2. Marij en Herman:
    13 april 2016
    Wij wensen jullie nu alvast een superfijne reis!
  3. Sia:
    13 april 2016
    Hoi leeve negje en Lei , ik wins och alle 4 eine hiele feine reis en hiel vuul plezeer, geneet dervan xxx
  4. Monique:
    13 april 2016
    Volgens mij zijn er in het gewone leven ook heel veel mensen blij dat jullie er zijn, waaronder ik!
    Heel veel plezier. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  5. Leonardo:
    13 april 2016
    Ha die Sonja en Lei. zoals je ziet ben ik een follower. veel voorplezier.\
  6. Huub en Corrie:
    15 april 2016
    Niet naar Amerika maar wel met de Holland-Amerika lijn. Dat moet een succes worden.
    Heel veel plezier!
  7. Marian en Herm:
    17 april 2016
    Netuurlijk gaon we og weer vollege, errug leuk!!
    Hieeel vuuuul plezeer en superfijne vekansie gewins!!
    Auk veur Kitty (mich bekind van de schoél vruuger) en Jos!!
  8. Jan en Trudy Poels:
    18 april 2016
    Heel veel plezier en geniet van alles.
  9. Angeline Geeraets:
    18 april 2016
    Natuurlik goan we weer volge.....,