Nog één nachtje slapen........

6 juli 2013 - Venlo, Nederland

We zijn er klaar voor! De was is gedaan, de planten staan mooi bij elkaar zodat de plantenwatergeefster alleen maar een rondje om de tafel hoeft te lopen, de koffers gepakt en gewogen en de voorlopig laatste fles rode wijn die in Venlo genuttigd zal worden is opengetrokken. De routekaarten van Colorado, Kansas, Oklahoma, Arkansas, Tennesse, Mississippi en Texas zitten in de rugzak, de Ipad is 100% opgeladen en we kijken nu voor de laatste keer tijdens deze Tour de France naar de Avondetappe met de one and only Mart Smeets.

Morgen om 09.00 uur gaat het richting Schiphol en begint ons avontuur. We verheugen ons en zijn benieuwd naar alle mooie, nieuwe dingen die we hopen tegen te komen.

We'll see! We zullen zien!

1. Huub en Corrie:
    6 juli 2013
    Goede reis, we zijn zeer benieuwd.
    Hopelijk is het daar in Arkansas en Texas minder warm dan toen wij er vorig jaar doorheen kwamen... toen trokken de rails krom van de hitte en ontspoorde er een kolentrein voor ons ;-)

Huub en Corrie
  2. Annie:
    6 juli 2013
    Hoop dat al jullie verwachtingen uitkomen en wensen jullie een hele fijne vakantie.
  3. Joep:
    6 juli 2013
    Gaat helemaal goed komen met jullie als globetrotters!
  4. Marij en Herman:
    6 juli 2013
    Wij, de Flatteuses van 10 hoog, wensen jullie een goede reis en een super-fijne vakantie. Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!
    Lieve groeten.
    Marij en Herman
  5. Marion:
    7 juli 2013
    Veel reisplezier gewenst in de mooie USA!
    Ben weer heel benieuwd naar al jullie avonturen...
    Groetjes van mij
  6. Angeline Geeraets:
    7 juli 2013
    Fijne heenreis en heel benieuwd naar de verhalen, leuk zo'n weblog!
  7. Marij en Herman:
    7 juli 2013
    Sonja en Leo, wij wensen jullie een geweldige reis!
    Lieve groetjes van Marij en Herman.
  8. Ine:
    Goede reis gewenst door Jan en Ine
  9. Wiel Teeuwen:
    7 juli 2013
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en kom gezond terug
  10. Nel smolenaars:
    8 juli 2013
    Sonja en Leo, een hele fijne vakantie toegewenst en gezond weer terug in Venlo.