Nog vier weken en dan.....

24 november 2013 - Venlo, Nederland

Langzaam maar zeker komt het dichterbij; onze reis naar New York. Het besluit om onze 25-jarige trouwdag destijds niet te vieren met een groot feest maar met een trip naar de Big Apple heeft geresulteerd in een traditie om elke vijf jaar rond Kerstmis deze geweldige metropool te bezoeken en daar onze trouwdag en Kerstmis te vieren. Dit jaar gaan we voor de derde keer en de plekken en bezienswaardigheden die we willen gaan bezoeken en bekijken staan al op het to-do-lijstje (eigenlijk is het een lijst geworden dus we zullen flink aan de bak moeten).

We verblijven weer in een van de appartementen van Mr. Melzer in Brooklyn (1661 11th Avenue) en ook daar verheugen we ons op. Maar vooralsnog is het vier weken hard werken en de voorbereidingen nog verder uitwerken en dan hopen we op zaterdag 21 december te vertrekken richting JFK International Airport.

We zijn weer voornemens een dagelijks verslag te maken en dus kan eenieder die dat wil onze avonturen en belevenissen (weer) volgen.

We verheugen ons op het weerzien met deze geweldige stad. Nog vier weekjes.....

1. Joep:
    24 november 2013
    We zullen , terwijl wij in Lombok zitten, jullie belevenissen weer volgen. Scheelt ons een boek!
  2. Bouten w:
    24 november 2013
    ben weer benieuwd naar de avonturen in de usa
  3. Marij en Herman:
    25 november 2013
    Sonja en Leo, geniet van de voorbereidingen!
  4. Leonie:
    25 november 2013
    Oh wat heerlijk lekker naar New York. En ik kijk uit naar jullie belevenissen. Groetjes Leonie
  5. Nel smolenaars:
    27 november 2013
    Geweldig, wat zullen we weer smullen!!!!
  6. Angeline Geeraets:
    3 december 2013
    We gaan weer digitaal met jullie mee, verheugen ons er op!!!!