The day after and the day before

23 juli 2016 - Venlo, Nederland

Zaterdag 23 juli 2016

The day after en the day before.....
Na een oergezellige afsluiting-van-het-schooljaar-met-het-team-administratie gisteravond is het vandaag de dag van het treffen van de allerlaatste voorbereidingen voor onze volgende USA-roadtrip die morgen begint.
Een dag van wasmachine laten draaien, koelkast checken en zorgen dat er geen aangebroken etenswaren achterblijven, de (levende) planten voorzien van een fikse plens water en vervolgens op een plek zetten die gemakkelijk bereikbaar is voor de plantenwatergeefster.
Vervolgens op verjaardagsvisite bij Bianca die viert dat ze 32 jaar geleden geboren is. Na gezellig bijgekletst te hebben met broer en schoonzus nemen we afscheid en gaat het vervolgens richting das grosse Vaterland om onze Splash vol te gooien met Deutsches Benzin zodat we zonder zorgen morgen richting Schiphol kunnen rijden.
De koffers zijn gepakt en gewogen; 2x 23 kg. Ervaringen uit het verleden leren ons dat 2 koffers absoluut te weinig zijn na vier weken verblijf in de USA en daarom zit in zowel koffer nummer 1 als in koffer nummer 2 een kleiner exemplaar zodat we, als we weer huiswaarts keren, in ieder geval geen extra exemplaren hoeven aan te schaffen.......
De reisboeken, de Rand McNally road atlas, de parkeergaragereservering, de boardingpasses, autoreserveringspapieren, motelbevestiging, etc. etc. zitten in de rugzakken en de tijdklokken zijn geprogrammeerd. Nog even de wekker zetten en dan kan wat ons betreft de reis beginnen. We hebben er enorm veel zin in.

1. Marij en Herman:
    24 juli 2016
    Lieve Sonja en Leo. Wij wensen jullie een superfijne reis. Geniet ervan en kom gezond weer terug.
    Wij verheugen ons al op jullie, altijd weer gezellige, reisverslag.
  2. Andrea van Dijk:
    24 juli 2016
    Hee, wat sjlum van die extra kôffers! Vuul plezeer, geneet d'r van, riej veurzichtig en kôm weer goed thoës!
  3. Anita:
    24 juli 2016
    Hallo Sonja en Lei, ik wins og ein gooje reis en hiel vuul plezeer.
  4. Huub:
    24 juli 2016
    Goede reis!!! We zullen weer genieten van de portretten van vogels van allerlei pluimage, en vol belangstelling lezen (en dankzij internet zelfs zien!) wat jullie allemaal meemaken. Verken de route vast voor ons, want wij gaan vast ook wel weer eens die kant op! Nu eerst een zomer rust.
  5. Jos Janssen:
    24 juli 2016
    Sonja e Leo, wij wensen jullie weer een schitterende vakantie in bijna het 2e thuisland. We kunnen dan ook wer genieten van jouw smakelijke verhalen en ervaringen. Veel plezier en tot het volgende verhaal, groetjes Jos en Ans
  6. Wim Spaubek:
    Hallo wereldreizigers,
    We wensen jullie een super vakantie. Even alle gewone dingen achter je laten en hup naar de overkant.

Geniet,
    Tilly en Wim
  7. Jos.:
    24 juli 2016
    Uiteraard vanaaf "elluf hoegh"auk ein super fijne en prettige reis gewins.
    zulle we d'r toch ein "H A L" reis van maake?(maar zônder boe-t) m.a.w.
    H olliday A merica L eo-en-sonja!!
  8. Tom Posno:
    Ha Sonja en Leo,
    Ik ben net terug uit Berlijn!was geweldig!
    Ik wens jullie een goede start en verheug me nu al op alle verhalen die jij zo goed kunt vertellen in je blog!
    Veel groetjes uit Velp,
    Tom.
  9. Nel smolenaars:
    Hallo Sonja en Leo,
    ik wens jullie een heel fijne vakantie. We verheugen ons al op jullie leuke en gezellige reisverslagen. Heel veel plezier samen en geniet er van en kom gezond terug. Jan en Nel
  10. Bouma Irina:
    Lieve Sonja en Leo,
    Wij wensen jullie een fijne vakantie en veel plezier tijdens jullie reis in US.
    Groetjes, Ron en Irina
    P.S.Misschien kunnen wij iets afspreken in US???
  11. Marian en Herm:
    Hoi Sonja en Lei,
    Gaef gaas, gaef gaas dao gaon ze weer huur!! Superfijne reis en verbliéf gewins dao aan dn euverkant. Geneet van alles!! Maar det hove we neet te zegge hé!! We kiéke weer oet nao og verhaole!!
  12. Monique:
    27 juli 2016
    Ha allebei,
    Net terug uit Wenen, was heerlijk.
    Een fijne reis toegewenst, wij zullen jullie volgen!
    Monique en Simone