A cabin with a porch

21 juli 2017 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Vrijdag 21 juli 2017.

We hebben een kamer zonder badkamer, maar gelukkig hoeven we niet de hele gang door te lopen want de gezamenlijke badkamer ligt pal naast onze kamer.
Het ziet er allemaal pico bello uit en wat enorm belangrijk is; het is schoon.
We hebben Kwesi beloofd dat we afscheid van hem nemen als we uitchecken en belofte maakt schuld. Hij heeft een smile van oor tot oor als we voor de balie staan. Hij checkt e.e.a. en constateert dat everything allright is. Hij is very happy dat hij ons heeft ontmoet en hoopt ons ooit te mogen verwelkomen in Wales. Ik zeg hem dat als ik Tom Jones hoor ik vanaf nu aan hem zal denken. Dat vindt hij een goed idee, hij denkt dan aan ons. We nemen afscheid. Aardige knul, die Kwesi.
We ontbijten in de Old Faitfull Inn dining room en maken gebruik van het breakfast buffet. Hebben we meteen een goede bodem.
Hierna bezoeken we het visitor center en zetten twee stempels in ons National Parks Passport.
Wat nu volgt is een dag van geysers, dampende gaten in de grond, geysers, geur van rotte eieren, geysers, met heet water gevulde borrelende gaten, geysers, met modder gevulde borrelende gaten, geysers, kleuren, heel veel kleuren, zon, heel veel zon, foto's, heel veel foto's, roadwork, flaggers, one lane road.
De omgeving verandert langzamerhand en we rijden na verloop van tijd door groene naaldbossen en regelmatig houden we halt om een waterval te bewonderen.
Onze eindbestemming voor vandaag is Mammoth Hot Springs Hotel & Cabins. We melden ons bij de incheckkeet want het hotel is under construction. Hello! Welcome! Do you have a reservation? Yes we do! Even checken: alles is perfect in orde en op een plattegrond wordt aangegeven waar zich onze place for the night bevindt.
We verblijven hier in een cabin en dat is me toch leuk! We hebben een porch, maar geen schommelstoelen.
Na de installatie lopen we even richting de mainroad en gaan een hapje eten. Als toetje trakteren we ons op een groot ijs. Het is tenslotte vakantie.
Buiten staat een hert op het grasveld dat uiteraard heel veel bekijks trekt. Ik heb het idee dat dit hert elke avond van stal wordt gehaald voor de toeristen.
Enigszins kort verslag van een supergeweldige dag. En wederom een dag zonder wifi.